FAQ

Her finder du svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål.

  1. Hvordan får jeg adgang til jeres webshop?
    Du får adgang til vores webshop ved at oprette en profil. http://matrixsales.dk/opret-profil. For nye kunder som tilmelder sig, gør vi opmærksom på, at vi først skal afklare i hvilken branche virksomheden er registreret, hvorefter du vil blive kontaktet af en af vores sælgere, inden der gives adgang til webshoppen.
     
  2. Hvor kan jeg ændre mit password?
    Du kan ændre dit password på siden matrixsales.dk/min-profil. Husk at du skal være logget ind.
     
  3. Hvor kan jeg se mine fakturaer?
    Du kan se, downloade og udskrive dine fakturaer på siden matrixsales.dk/historik. Husk at du skal være logget ind.
     
  4. Hvordan kan jeg se mine priser?
    Hvis dit firma er registreret hos hos i forvejen, sender du bare en mail eller ringer og får os til at aktivere din konto.
    Hvis dit firma ikke er registreret hos os, får du adgang ved at oprette en profil (Se punkt 1)
     
  5. Hvornår skal jeg senest bestille varer i webshoppen, så jeg er sikker på at have dem næste dag?
    Ordre afgivet inden kl. 14.00 ekspederes så vidt muligt samme dag og med levering den efterfølgende dag. Der tages forbehold for varer som på bestillingstidspunktet ikke forefindes på lager.
     
  6. Jeg har en defekt forstærker. Hvem skal jeg kontakte og hvor skal jeg indlevere den til reparation?
    Gå til http://matrixsales.dk/matrix-sales-reparationsformularer, og vælg den reparationsformular som passer til dit produkt.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du ikke i denne FAQ, finder svar på alle dine spørgsmål.
Matrix Sales kundeservice
Tlf.: 70 25 55 22
Mandag - Torsdag 08.30-16.30 / Fredag 08.30 - 15.30

Accept cookies from this site

This website uses cookies to track your behavior and to improve your experience on the site. You can always delete saved cookies by visiting the advanced settings of your browser